Osteoarthritis

אחוזי קריאה מהמאמר

טיפול בברך

תוכן עניינים

מכלול של הפרעות המתארות הרס סחוס מפרקי, שינויים ניווניים בעצם עצמה ובנוזל המפרקי.
אלו עלולים להביא לכאב רב, הגבלת טווחים, והפרעה תפקודית.

Oa מופיעה לרוב בפרקי הירכיים, ברכיים, כפות ידיים עמוד השדרה והאגן. אופיינית ושכיחה מאוד בעיקר מעל גיל 50.
ההרס המפרקי נגרם בשל שיבוש באיזון בן גורמי הבניה והפרוק של הסחוס המפרקי, מתאפיין בהתקפים חוזרים שמלווים בכאב, נפיחות, נוקשות וחוסר יציבות פירקית.
הטיפול במחלה זו רחב ומותאם למצב המטופל. ישנו טיפול תרופתי להורדת כאב, טיפול ניתוחי של החלפה מלאה/חלקית של המפרק וטיפול שמרני הכולל: שחרור והרפיית שרירים כואבים המגיבים להרס המפרקי, טכניקות לשיפור טווחים, הפעלה מתונה של המטופל למניעת נוקשות ולגירוי יצירה מוגברת של הנוזל הפרקי, חיזוק שרירי להורדת עומס פירקי, טיפול במכשור רפואי להורדה ושליטה בכאב.
המחקר מראה כי הימנעות מתנועה/פעילות גופנית מתונה וסדירה מעלה את תדירות ההתקפים והסימפטומים!!
אל תחכו להתקף הבא, התקשרו ואשמח לעזור.

אני פה לעזרתך

פוסטים נוספים

כאב גב-back pain

כשמדברים על כאב גב, מתייחסים לא רק לכאב שמורגש באיזור מסוים סביב עמוד השדרה, אלא גם לכאבים המורגשים בגפיים, צוואר, ראש ושמקורם מהגב. מעל לכ-90

קרא עוד»

נקע קרסול

נקע קרסול מתאר מצב של פגיעה באחת מהרצועות סביב הקרסול (המייצבים הפאסיבים), עקב תנועה מחוץ לגבולות המפרק הפיזיולוגים ויצירת מתח וכוח חזק במהירות גבוהה על

קרא עוד»

hip pain

לכאבים באזור המפשעה והירך סיבות רבות, אציג את השכיחים שבניהם אך צריך לדעת שמלבד הכאבים שמקורם בפגיעה ברקמות מפרק הירך והרקמות הסובבות אותו, ישנם גם

קרא עוד»

קרע גידים מסובבים

חגורת הכתפיים כוללת ארבעה מפרקים שונים שתפקידם לחבר את הגפה העליונה אל מרכז הגוף/הגב העליון:Sternocalvicular joint- מפרק המחבר את עצם הסטרנום (עצם החזה) אל הקלביקולה

קרא עוד»

פריקת כתף

פריקת מפרק הכתף מוגדרת כיציאה של ראש עצם הזרוע (humerus) מעבר לגבולות התנועה הפיזיולוגית שלה במפרק עם הגלנואיד (החלק הפרקי של עצם השכמה). תת פריקה

קרא עוד»

תעודות הסמכה איתמר יעקב

המלצות

When I came to itamar practice' I had not been able to walk for more than 1.5 years." Aherniated disc (L4-L5)' which also damaged my nerves'made me despair as a hobby runner. Itamar was recommended to me by a friend. He created an individual training schedule for me, thought outside the box, responded to my body and got me back on my feet. I highly recommend Itamar and I'm very graeful to have found the way to him. "I am back on my feet and it is thanks to his great work.

Brigit

" פיזיותרפיסט ואוסטאופת מדהים! עזר לי עם כאבים של שנים בצוואר ובשכמות. טיפול מסור ומקצועי תוך הקשבה ואמפתיה. ממליצה בחום רב!!! "

רוני

" הטיפול אצל איתמר כבר מההתחלה הרגיש נוח ונעים, הרגשתי שאני בידיים טובות, מלא בגישות וקשוב לכל מילה ומחשבה שעלתה לי תוך כדי טיפול. ובמיוחד מאוד מקצועי! שילב לי תוך כדי טיפול אינפורמציה על הגוף ואיך הכול קשור למצבי. ממליצה בחום!!!! "

אלה

" איך אתה מרגיש אחרי הטיפול? הרבה יותר טוב. מאז הטיפול הראשון הקפדתי לעקוב אחרי ההנחיות שלך והכאבים נעלמו כמעט לגמרי. תודה רבה לך, זה בהחלט היה מהיר וטוב."

עמיחי

" איזה כיף שאתה חוזר ויוצר איתי קשר. יש לי הקלה משמעותית מאז הטיפול האחרון ואני ישנה סופסוף טוב בלילות. מצליחה לצאת להליכות כמו שהמלצת לי ומקווה להחלמה מלאה בקרוב!!! תודה רבה לך על הטיפול המסור. "

נועה

" איתמר היקר, תודה על הטיפול המסור והמקצועי שלך כשהגעתי אליך שבוע לאחר ניתוח קיסרי עם גב וצוואר תפוסים, מודאגת מאוד מאיך אוכל לטפל בתינוק שלי במצב כזה ולאחר ביקור אצל אורתופד שטען כי פרצתי דיסק צווארי. לא תיארתי לעצמי שתוך ארבעה טיפולים אינטנסיביים ותרגילים שנתת לי לשיעורי בית, הכול יעבור!!! ממש הצלת אותי, לא פחות מזה ותודה ענקית לך על כך. "

שירי

איתמר יעקב

פיזיותרפיה ואוסטאופתיה אינטגרטיבית

© כל הזכויות שמורות 2022 איתמר יעקב | YON Design

דילוג לתוכן